JenFe testsúlykontoll tapasz

JenFe TESTSÚLYKONTROLL TAPASZ a szép alakért, mellyel könnyen eléri a kívánt testsúlyt diéta, és fogyókúra nélkül. Beállítja a helyes anyagcserét, méregtelenít, lebontja a zsírpárnákat, csökkenti a narancsbőrt, vitalizál, javítja a koncentrációt, és a kedélyállapotot.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

OLVASÓI LEVELEK

2010.08.04. 10:45 :: Jenfe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 …Az első hónap után szinte nem érzékeltem változást. Az étvágyam is mintha nőtt volna, nem mindent megettem, ami amit csak megkívántam. A hónap végén álltam csak rá a mérlegre, gondolván, hogy most jön a valóság, és tréningeztem magam, az elképesztő számokra. Eddig minden odafigyeléssel, fogyókúrával, alig tudtam tartani a súlyom. Csoda, de a mérleg nem mutatott többet. Belelkesedtem, hogy végre volt egy jó hónapom a folytonos koplalás után, elkezdtem a 2. hónapot is, de meggyőztem magam, hogy már az eredmény, ha eszek végre , és nem hízok. A második hónap után annak ellenére, hogy nem fogyóztam a méreteim jelentősen változtak. Derék 6 cm, csípő 8 cm, és combokból 6 cm ment le. Ennyit nem tudtam ledolgozni egy év alatt sem. (Erika 28 éves

…Én február végén kezdtem el használni a tapaszt, a derekamról 1 hónap alatt 5cm ment le, hozzáteszem, nem is a fogyás miatt kezdtem el használni. Elég gyakran fájt a fejem, a háziorvosom ajánlotta ezt a teméket, ez azóta megszűnt.. Egész nap frissen tart, nem fáradok be és nem vagyok annyira éhes sem…( Gyöngyi 29 éves)

….Arra szoktam figyelni, 3 nap megvan. 24 óra után már kezd viszketni, és kicsit piros is, ha rajta van a tapasz. Nem tudom elviselni ugyanazon a helyen. :)… (Nóra 26 éves)

…Nem szeretem ha, fogyi tapaszként beszélnek róla, én úgy mondom, hogy a fogyás egy pozitív mellékhatása. Újabb terméktapasztalatunk, hogy a visszér problémákat is hatásosan kezeli, mégpedig a visszér visszahúzódásában, és a fájdalom megszüntetésesben is fontos a szerepe. (… Lászlóné 58 éves)

…Nekem az orvos ajánlotta, mert magas volt a vérnyomásom. Három hónapja szedem napi fél tapaszt ragasztok már csak fel. A hatás, hogy a gyógyszeradagom a felére csökkent., és további javulás várható, a pihenő időszak után …(Erzsi…46 éves)

...Kozmetikus vagyok, és a vendégeimnek ajánlottam a terméket, mert én magam is me voltam elégedve. Soknak közülük megszűnt a bő problémája, és látványosan kisimultak a ráncai. (ez lehet nem volt túl jó ötlet részemről, a végén más munka után nézhetek :D Összegezve, a termék a méregtelenítés, és vitalizálás révén tényleg csodákra képes!....(Bea…36éves)

…Nekem az edzőm ajánlotta terméket, főleg a felkészülési, és verseny időszakában a vitalizálás végett.
Nem volt súlyfeleslegem, de ennek ellenére azt látom, hogy az alakom pozitív irányba változott, annak ellenére, hogy kilókban nincs változás…. Mona 20 éves)

…Jen Fe tapaszt szinte még alig kezdtem el használni (2 hete) Leszámítva az első 3 napot, amikor a tapaszt mindig az előző helyére tettem fel, és ez kellemetlen viszkető érzést váltott ki, nagyon elégedett vagyok a hatásával. Olvasói levelekből értesültem, hogy a tapaszt 48 órán belül nem érdemes ugyanarra a helyre feltenni, ezért kísérleteztem.

…Több, mint egy hónapja használom a tapaszt. Valójában nekem nem a súlyfelesleggel voltak gondjaim. A termék megismerése után döntöttem úgy, hogy a nyirokredszer méregtelenítésére talán ez a legjobb termék, amit eddig megismerhettem. Már az első hetekben felfigyelhettem a tapasz vitalizáló erejére, számos pozitív tulajdonsága mellett megemlíteném, hogy elmúlt tőle a hajhullásom, és szinte felszívódtak a megpattant hajszálerek a combomon, amit még néhány éve a terhesség alatt szereztem be, és eddig nagyon zavart. Súlyomból nem veszítettem hála az égnek, de a hasam laposabb, formásabb lett. 3 cm-re vékonyabb a derekam, mint volt. (58 cm)… (Zsuzsa 32 éves)

…Nekem bő egy hónap után kezdett a kiló is jönni. Az első hónapban éreztem a pozitív hatásokat, de valójában ez csak a méregtelenítés időszaka volt. Mivel naponta méregettem magam, és kilókban nem okozott szinte egyetlen hét sem változást, kedvetlenné váltam, és nem értettem, hogy a termék miért éppen nekem nem használ. Általában bővebb ruhákat hordtam, hogy eltüntesse az alatta lévő hurkákat. A méretem 48-50-es volt. 2 hónap után döbbentem vettem észre, hogy a próbált méret lötyög rajtam, akkor emlékszem, hogy 44-es kosztümöt vásároltam, (igaz még kissé feszült rajtam) Fél éve használom a tapaszt, a ruha méretem stabil 40-en, és 20 kilóval vagyok kevesebb. Ami fontos, hogy nem lötyög rajtam a bőr, és az arcom sem ráncosodott le, pedig ez a fogyókúrák negatív velejárója… ( Eszter 54 éves)

… Én egy hónap után kezdtem érezni, hogy használ. Egy teljes ruhamérettel csökkent, és ami fontos, hogy mellméretem nem változott Kicsit tartottam a fogyástól, mert az ilyen szerek főleg a cicikről indítva bontják a zsírt, és a végén küzdenek meg a hassal. Nekem elsőnek a combomból és a hasamból mentek le a centik. Kilóban nem sok a változás, de mint tudjuk a zsírnak inkább a térfogata az ami számít. A lényeg, hogy 4 cm-rel szűkebb derekú nadrágban kellene már járnom. Egyenlőre az övek segítenek szinten tartani a nacikat.
A lényeg, hogy a fogyás nem kilókban, hanem alakformálásban történt…. (Gabi 27 éves)

… A kilók még csak most indultak el, egy hónap után. Eddig csak kettő kiló ment le,. A legjobb dolog viszont, hogy a karfioljaim, szépen eltünnek és már csak narancsok. :-)… (Zita 32 éves)

…2009. augusztus közepén kezdtem el használni a tapaszt. Megszűntek az ízületi és csont fájdalmaim. Nem dagadnak, püffednek a végtagjaim. Estére nem fáradok ki. Reggelente kipihenten ébredek. A súlyom egyre csökken, / 102 kg voltam / heti szinten 1- 1. 5kg. Bőr allergiám volt, amire a bőrgyógyász azt monda, költözzek a pincébe, mert erre nincs gyógyszer!! A tarjagos fájó és viszkető kiütéseim megszűntek. A vérnyomásom nem ingadozik, megszüntek a szédüléseim. Ezáltal könnyebb az életvitelem és nem szedek rá gyógyszereket. / Napi 26 tabletta volt. /… (ez a hozzászólás egy netes fórumon íródott)

…Egy hónap utáni tapasztalat a páromnál, két lyuk a nadrágszíjon. A harmadik is ment volna, de akkor nem kényelmes ha leül. Annyira örült neki, így belefér már a bőr nacijába, amiben motorozni szokott…. (fórumoldalról)

... 3 hete tapaszolok én is, remek tapasztalataim vannak, alvás, én aki még sokszor hajnal 3 kor a gép előtt ültem, már 10 kor borulok, nyálcsorgatós mély alvás, és ami a lényeg iszonyatos görcsök voltak a vádlimban, ezek megszűntek, imádok vele dolgozni is, mert kinyílt a világ, , mindenkinek csak tanácsolni tudom, hogy kezdje vagy használni a lehetőség mindenkinek adott… (fórumoldal)

…Gratulálok a szép eredményetekhez!!! :) Ti diétáztatok is mellette? A napi 2 l folyadékot sikerült meginnotok? Állítólag ez nagyon fontos, de én nagyon gyenge ivó vagyok, nem tudom, hogy érdemes-e így megvennem a tapaszt, de nagyon szeretném, mert az összes munkatársam, aki használja nagyon pozitívan nyilatkozik a Jen Fe tapaszról. Még egy fiú is használja, akinek elég csúnya pattanásos az arca, és 1 hónap alatt látványos nála a javulás. Erre is jó? Nem csak fogyaszt??... (fórumoldal

…Lassan 3 hete tapaszok a de olyan tapasztalatom van (2 hét után lett feltűnő) amire nem is számítottam! Amellett, hogy sokkal kevesebbet eszek, mert sokkal tovább van telítettségérzésem, és a férjem szerint is határozottan vékonyabbnak látszom, és nekem 2 hét után sokat javultak illetve van olyan hely ahonnét szinte teljesen elmúltak a terhességi csíkjaim! Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan ennyire látványos lesz…. (fórumoldal)

…Mi szeptember 22körül kezdtük el használni. Én használtam 3hetet kb 2centi ment le hasból, csípőből mellette jobban aludtam és energetizált is. 180centi és 68kiló vagyok. Majd 3hónapos kúrát is kipróbálom csak egyenlőre mást próbálgatok. Anyu 4hét utánn 4kilót és 7-8centit hasból adott le és csípőből is elég sokat. Napi 1kávét ivott már nem iszik. Most lesz 8hete, hogy használja magyarul 2hónapja eddig 6kilót adott le. Mindenkinél más-más időben gyorsul fel a méregtelenítés. Van aki az 1. hónapban semmit nem fogy van aki igen. Na most anyu semmit nem változtatott:nem sportol, ugyanannyit dolgozik, 2litert megiszik Mellesleg azt mondja nem kívánja a csokikat és nincs akkora étvágya. Semmi mást nem használ a fogyásra. .. (fórumoldal)

…Én 7. napja használom, eddig 1 kg-t fogytam Szerintem nagyon jó, nem vagyok éhes és (fórumoldal)
sokkal kevesebbet eszem. Így van reményem hogy lefogyjak. Sok sikert mindenkinek!!! …
 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://judaska.blog.hu/api/trackback/id/tr522197777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása